دنیای من و هستیم
دنیای من و هستیم

 
درباره وبلاگ

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 81
بازدید هفته : 112
بازدید ماه : 474
بازدید کل : 184020
تعداد مطالب : 98
تعداد نظرات : 1251
تعداد آنلاین : 1

دوست دارم اسیسم
کد موس


 
بالاخره اومدم پیش رز جونم....

سلام سلام صدتا سلام به گلای وبلاگی خودم،خوبین؟

بچه ها در این لحظه که دارم براتون آپ میکنم اومدم پیش رز جونم...الان دوتایی نشستیم رو تخت،کلی در مورد دانشگاه حرفیدیم،حالا رز جونم داره تمرین میکنه درساشو واسه فردا سره کارش.بنده هم دارم برای شماها مینویسم که دلتون آب شه پیششم.امروز یدفه ای تصمیم به اومدن گرفتم.با قطار اومدم بازم دلتون آب.اما فردا بایدبرگردم واسه دانشگاه.اه خدای من...

آمیس جونم،خواهریه رز جونم مرسی واسه نظرت فدات بشم...

بچه ها راستی واسه رز جونم دعا کنید که بتونه کلینیکشو بزنه،باشه؟

هنوزم منتظرم که نظرات بیشتری در مورده اینکه چرا پاییز فصل عاشقاس؟! بدونم....منتظرم...

دوستون دارم

بای بای

نظر یادتون نره وگرنه گور خودتونو با دستای خودتون بکنین چون میکشمتون




یک شنبه 3 مهر 1390برچسب:, توسط sogand